counter create hit

مطالب مرتبط:

مجری طرح اینترنت کودکان به زودی معرفی می شود

فضای مجازی به لحاظ ذاتی سبب ایجاد عدالتی نسبی در پیکره خود شده است، به این معنی که دیگر تفاوتی نمی کند که شما از چه طبقه یا صنفی باشید؛ بلکه به خودی خود و به صرف داشتن یک اکانت حق اظهار نظر دارید، همانطور ...

نیاز به ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان

به گزارش ایلنا، مهدی نوید ادهم در برنامه تلویزیونی پرسشگر درباره چالش های پیش روی شورای عالی آموزش و پرورش گفت: امروز مقارن با سالروز تصویب قانون شورای عالی آموزش و پرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۵۸ است. هرچند شورای عالی آموز شو پرورش سابقه یا بیش از ...

همه برندهای گوشی تلفن همراه امسال رجیستر می شوند

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در برنامه «نگاه یک» آخرین برنامه ها و اقدامات وزارت ارتباطات در حوزه فناوری اطلاعات، آخرین وضع شبکه ملی اطلاعات، سرنوشت توسعه دولت الکترونیک، ...

مهارت‌آموزان در اولویتِ اشتغال قرار می‌گیرند/امکان احتساب دوران مهارت‌آموزی در دوره "خدمت سربازی"

مصطفی آذرکیش (مدیر کل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش و پرورش) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به طرح مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، گفت: طرح به ۴ مرحله قبل از خدمت، غربالگری، حین خدمت و بعد از خدمت تقسیم می‌شود؛ قطعاً قبل از ورود به دوران خدمت سربازی، تقریباً ۶۰ ...

لیست ۱۰ وب سایت پربازدید ایرانی در رتبه بندی الکسا

وب سایت الکسا یکی از مهم ترین و معتبرترین سرویس های رتبه دهی به سایت ها از نظر بازدید است. الکسا که یکی از محصولات شرکت آمازون است از سال ۱۹۹۶ میلادی کار خود را آغاز کرده است. این سرویس سایت های اینترنتی ...

تصاویری از گوشی جدید هواوی میت SE با دوربین دوگانه منتشر شد

با توجه به تصاویر پنل پشتی می توانیم دوربین اصلی دوگانه ای را ببینیم که برخلاف دیگر مدل های هواوی به یکدیگر چسبیده هستند. نوشته تصاویری از گوشی جدید هواوی میت SE با دوربین دوگانه منتشر شد اولین بار در موبایل و کامپیوتر پدیدار شد. ...

اولین گوشی هوشمند جهان با پردازنده ۷ نانومتری!

اولین گوشی هوشمند جهان با پردازنده ۷ نانومتری!

وبسایت کلیک - محمد قریشی: در شرایطی که سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 از پرچمداران جدید خود رونمایی خواهد کرد، اطلاعاتی در رابطه با گلکسی S10 منتشر شده است. بر اساس گزارش ها، قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده ...

ثبت‌نام در کاروان‌های نوروزی به هفته آینده موکول شد

به گزارش ایلنا، روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای تامین رفاه زائران عتبات عالیات، سازمان حج و زیارت موضوع از سرگیری پروازهای عتبات به فرودگاه نجف را با جدیت دنبال کرد و با توجه به تحقق این موضوع و اعمال این تغییر در برنامه سفرهای ع ...

دلیل گرانی های اخیر در بازار گوشی موبایل

دلیل گرانی های اخیر در بازار گوشی موبایل

خبرگزاری ایسنا: وزیر ارتباطات با اعلام اینکه در همان آغاز فاز پایش گوشی‌ها و پیش از اینکه هیچ برندی اعلام شود، یک‌ شبه هزینه گوشی‌ها ۲۰۰ هزار تومان بالا رفت، علت این موضوع را سودجویی مشخصاً تعدادی از فروشندگان بیان ...

پایان دسترسی رایگان به ویکی پدیا در ۷۲ کشور

خبرآنلاین: دسترسی رایگان به محتوای ویکی‌پدیا در 72 کشور در حال توسعه پایان می‌یابد. از سال 2012 برنامه‌ای موسوم به Wikipedia Zero به اجرا درآمد که طی آن، 800 میلیون کاربر در جهان قادر به دسترسی رایگان به محتوای ویکی‌پدیا به صورت رایگ ...

امکان انتقال پیکرها در شرایط کنونی ممکن نیست/ احتمالا عملیات تا روز جمعه ادامه یابد

استاندار اصفهان تاکید کرد: امکان انتقال این پیکرها در شرایط کنونی ممکن نیست زیرا شرایط جوی امکان انتقال آنها را سخت و دشوار کرده است. به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن مهرعلیزاده د ...

طراحی خودروی برقی با شوفر دیجیتال

یک تولیدکننده اتومبیل، خودرویی برقی با ویژگی شوفر دیجیتال طراحی کرده است. این خودرو برای افرادی مناسب است که به هر دلیلی توانایی رانندگی ندارند. به گزارش تجارت نیوز، به نقل از نیواطلس؛ شرکت فولکس واگن اعلام کرده یک خودروی صندوق دار الکتریکی ...

اطلاعات تازه ای از ویژگی های جدید گلکسی اس ۹

اطلاعات تازه ای از ویژگی های جدید گلکسی اس ۹

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: به تازگی یکی از کاربران ردیت که شانس استفاده از پرچمداران سامسونگ را داشته، اطلاعاتی جذاب از ویژگی های جدید گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) منتشر کرده است. ...

تلفن های رومیزی رو به فراموشی می روند؟

وبسایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: تلفن های رومیزی حالا برای خیلی از ما، به نوستالژی تبدیل شده است. صدای گرفتن شماره که با چرخاندن صفحه می‌آمد اما هنوز در گوشم است. پدربزرگم یکی از آن‌ها داشت؛ بعد از فوتش نفهمیدم کج ...

آغاز ثبت نام قطعی کاروان‌های عتبات نوروزی از روز دوشنبه

ثبت نام قطعی در کاروانهای عتبات نوروزی از روز دوشنبه آغاز می شود. به گزارش ایلنا، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی سازمان حج و زیارت زمان ثبت نام قطعی در کا ...

ساعت هوشمندی با ظاهری شبیه به ساعت های مکانیکی

ساعت هوشمندی با ظاهری شبیه به ساعت های مکانیکی

یک شرکت تولیدکننده ساعت های لوکس برای اولین بار ساعت هوشمندی را تولید کرده که شکل ظاهری آن تفاوت خاصی با ساعت های مکانیکی عادی ندارد. به گزارش مهر به نقل از دیجیتال ترندز، این اولین بار است که ساعت های هوشمند با ظاهری شبیه به ساعت های مکانیکی تو ...

با صدای خود پول جابه جا کنید

با صدای خود پول جابه جا کنید

خبرآنلاین: بانک سنگاپوری OCBC به کاربران اپل اجازه می‌دهد تا از طریق Siri اکانت بانکی خود را چک کرده و پول جا‌به‌جا کنند. دارندگان حساب در این بانک قادرند تا میزان موجودی، جزییات کارت اعتباری، ایجاد پرداخت الکترونیکی را با سرویس موسوم به PayNow ...

آموزش: چگونه برنامه بازاریابی نوشتن?

آموزش: چگونه یک طرح بازاریابی بنویسیم؟

طرح بازاریابی (marketing plan) سند است که شامل تمام تبلیغات تجاری و بازاریابی فعالیت های این شرکت برای چالش بعدی. در علاوه بر این به برنامه بازاریابی است. موقعیت فعلی بازاریابی کسب و کار و غیره. بازار هدف و استراتژی برای رسیدن به اهداف خاص اقدامات شرح داده شده طرح بازاریابی با شناسایی نیازهای مشتری از طریق تحقیقات بازار شروع به کمک در فرآیندهای مانند کنترل و تجزیه و تحلیل وضعیت در بازار است. برنامه عملیات و بودجه و پیش بینی استراتژی های فروش و پیش بینی های مالی است. توضیح می دهد که به پلیس چگونه می تواند این نیازها با سودآوری و قابل قبول اصلاحات. این طرح ممکن است برای ارائه یک محصول کاملا جدید و یا تغییر برنامه بازاریابی به زمان راه اندازی و یا به عنوان بخشی از کسب و کار استفاده می شود با توجه به اطلاعات مورد نیاز خط گذشت الزامات طرح بازاریابی به پنج گروه تقسیم می شوند ۱ - صورتهای مالی: 'این بخش از حسابداری اداری و سایر هزینه های مالی تحقیق می آید در دستی ۲ - اطلاعات محصول: اطلاعات و برآورد از تولید و هزینه داده های توزیع و فروش: اطلاعات و برآورد, فروش, بسته بندی, توزیع, روابط عمومی ۴ - اطلاعات تجاری, تبلیغات و توسعه فروش: اطلاعات و برآورد, بخش, ترتیب ۵ - اطلاعات بازار: نتایج جستجو وزوز []طرح اولیه نوشتن شناس یک طرح بازاریابی درست و قابل اعتماد و استناد ، این مستلزم این است که خود را در زمینه های زیر را تکمیل کنید توجه داشته باشید:شناسایی اهداف و ریزشی باید اهداف بازاریابی به اهداف نهایی از کسب و کار شما نیست باید مشخص شود. برای مثال اگر هدف این است که به سفید ، برای رسیدن به رشد پنج درصد است، هدف گذاری شما برای بخش بازاریابی چه خواهد بود؟ افزایش تعداد مشتریان؟ افزایش فروش کل؟ p تجربه و تحلیل فرصت ها و تهدیدات و نقاط ضعف و قوت کسب وکارتان (S.W.O.T) به شما کمک می کند بینشی واقعی نسبت به اهدافتان به دست آورید. به یاد داشته باشید که اهداف تعیین شده باید مشخص و واضح، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی و دارای زمان بندی مشخصی باشند.تحقیقات بازاربسیاری از کسب وکارهای کوچک، از تحقیقات و تجزیه وتحلیل بازار هدف چشم پوشی می کنند، زیرا فکر می کنند باید هزینه ی زیادی برای این عملیات بپردازند. ولی این سرمایه گذاری اولیه، یکی از مهم ترین گام های پیشرفت کسب وکار شما است. هدف این است که درک کنید مشتریان شما چه افرادی هستند و کجا می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. این موضوع تقسیم بندی بازار نامیده می شود یکی از اهداف اصلی تحقیقات بازار، تعیین مناطق تمرکز بازاریابی است. مشتریان خود را به طور واضح تعریف کنید و بر این اساس، اولویت های جغرافیایی فعالیت هایتان را پیدا کنید.تاکتیک ها و استراتژی هاچگونه می خواهید برنامه های بازاریابی خود را اجرایی کنید؟ در مرحله ی اول، به این سؤالات پاسخ دهید:جایگاه کسب وکار شما در برابر سایر رقبا چیست؟کدام بازار هدف، مشتریان بالقوه ی بیشتری را در دسترس شما قرار می دهد؟چه پیشنهاداتی برای مشتریان بالقوه دارید و آن ها را چگونه قیمت گذاری می کنید؟پاسخ این پرسش ها، حدود و اصول استراتژی های بازاریابی را نشان می دهد. استراتژی های شما باید گسترده و انعطاف پذیر باشند، به طوری که بتوانید تاکتیک های خاصی را برای عملی کردن آن ها در نظر بگیرید. مثلاً «آگهی از برند» یا ارائه ی «خدمات پس از فروش» استراتژی های بازاریابی به شمار می روند، اما تاکتیک ها، فعالیت ها و برنامه هایی هستند که در راستای تحقق استراتژی ها تنظیم می شوند []مراحل توسعه ی طرح بازاریابیتألیف و توسعه ی یک طرح بازاریابی خوب، به رشد کسب وکار شما کمک می کند، زیرا هم مشتریان هدف شما را تعریف می کند و هم راه جذب و حفظ آنان را برایتان روشن می کند. در حقیقت طرح بازاریابی، نقشه ی راهی است که به شما کمک می کند مشتریان زیادی به دست آورید و تا حد زیادی پیشرفت شرکتتان را تسریع کنید. شما با استفاده از الگویی که در ادامه ی مطلب ذکر می کنیم، می توانید ۱۵ بخش کلیدی طرحتان را کامل کنید:۱- خلاصه اجرایییک نمای کلی از طرح بازاریابی تان را بنویسید و در آن اهداف نهایی، تاریخ فعالیت های مختلف، مسئولیت اعضای تیم و مشاوران و شرح مختصر مراحل اجرایی را قید کنید. گرچه خلاصه ی اجرایی باید در ابتدای طرح آورده شود، ولی می توانید این قسمت را پس از پایان سایر بخش ها و مشخص شدن خط مشی های اصلی کامل و اصلاح کنید.۲- مشتریان هدفدر این بخش مشتریان هدف خود را تعریف کنید، یعنی ویژگی های دموگرافیک (نظیر سن، جنسیت)، مشخصات روان شناختی (مثلاً منافع آن ها) و نیازهای دقیق آن ها را در رابطه با محصولات / خدماتی که ارائه می دهید، مشخص کنید اگر مشتریان هدف به خوبی و وضوح تعریف شده باشند، تبلیغات دقیق تر و مؤثرتری خواهید داشت، زیرا بهتر می توانید به زبان مشتریان بالقوه حرف بزنید.۳- ویژگی های متمایز محصولیکی از مهم ترین بخش های طرح بازاریابی، ویژگی های متمایز محصول یا USP است که شرکت شما را از رقبا متمایز می کند. توجه داشته باشید که USP صرفاً نشانگر قیمت مناسب محصول نیست، بلکه مجموعه ای از ویژگی های نظیر کیفیت، پشتیبانی، ارسال و سایر مزایایی است که باعث می شود مشتری بجای خرید کردن از سایر برندها، محصولات و خدمات شما را انتخاب کند. شما بعداً این ویژگی ها را با دقت و ظرافت در تبلیغات خود ذکر می کنید.۴- استراتژی قیمت گذاری و موقعیتاستراتژی قیمت گذاری محصولات شما، باید با جایگاه شرکتتان هماهنگ باشد. برای مثال اگر می خواهید شرکتتان به عنوان یکی از برترین برندهای این صنعت شناخته شود، قیمت های بسیار پایین ممکن است مشتریان را مشکوک یا گمراه کند در این قسمت، باید موقعیت و جایگاه برندتان را در بازار و صنعت مشخص کنید و استراتژی قیمت گذاری خود را برمبنای پشتیبانی و پوشش این جایگاه، تعیین کنید.۵- برنامه ی توزیعطرح توزیع شیوه ی خرید مشتریان از شما را با جزئیات توضیح می دهد. برای مثال، آیا مشتریان مستقیماً از وب سایت شما خرید می کنند؟ یا برای خرید محصولاتتان باید به خرده فروشی ها و توزیع کنندگان دیگری مراجعه کنند به همه ی راه هایی که به شما امکان می دهد به مشتریان دسترسی داشته باشید فکر کنید و آن ها را در طرح خود بنویسید.۶- پیشنهادات ویژهپیشنهادات ویژه، تسهیلاتی است که شما برای جذب مشتریان جدید و بازگرداندن مشتریان قدیمی (یا ازدست رفته) خود ارائه می کنید. تست رایگان محصول، ضمانت بازگشت پول، بسته های ترکیبی محصولات و تخفیفات، نمونه هایی از پیشنهادات ویژه هستند. شاید کسب وکار شما لزوماً به چنین پیشنهاداتی نیاز نداشته باشد، ولی استفاده از این استراتژی ها باعث می شود مشتریان پایه شما سریع تر افزایش پیدا کنند.۷- مواد بازاریابیمارکتینگ متریال، همه ی ابزارها و روش هایی هستند که برای پروموت کردن کسب وکارتان بین مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه مورداستفاده قرار می دهید. برخی از این ابزارها عبارت اند از وب سایت، بروشورهای چاپی، کارت های ویزیت (بیزنس کارت ها) و کاتالوگ ها بررسی کنید که چه مواردی را قبلاً اجرا کرده اید و چه گزینه های جدیدی را می خواهید به فهرست خود اضافه کنید ۸- استراتژی گسترش فروشبخش توسعه ی فروش (پروموشن) یکی از مهم ترین بخش های طرح بازاریابی شما است که به صورت تفصیلی توضیح می دهد شما چگونه به مشتریان جدید خواهید رسید برخی از تاکتیک های معرفی محصول عبارت اند از: تبلیغات تلویزیونی، سمینارها، آگهی در مطبوعات، تبلیغات آنلاین و رویدادهای بازاریابی. بررسی کنید که کدام یک از این گزینه ها باعث می شوند دسترسی بیشتری به مشتریان هدف داشته باشید.۹- استراتژی بازاریابی آنلایناین روزها اکثر مشتریان برای پیدا کردن محصولات، بررسی مشخصات و خرید کالاها، از اینترنت استفاده می کنند. یک استراتژی بازاریابی آنلاین مناسب به شما کمک می کند مشتریان بیشتری جذب کنید و مزیتی رقابتی به دست آورید. چهار جزء کلیدی استراتژی آنلاین، عبارت اند از:[]استراتژی کلمات کلیدی: سعی کنید همه ی واژه های کلیدی که به بهینه سازی وب سایت شما کمک می کنند را شناسایی کنید.استراتژی بهینه سازی موتور جستجو: وب سایت خود را مرتباً به روزرسانی کنید تا کلمات کلیدی موردنظرتان، بهتر دیده شوند.استراتژی تبلیغات آنلاین غیر رایگان: کلیه ی برنامه های تبلیغاتی آنلاینی را که به شما کمک می کنند به مجموعه ی مشتریان هدف دسترسی پیدا کنید، بنویسید.استراتژی رسانه های اجتماعی: بنویسید که چگونه می خواهید از شبکه های اجتماعی برای جذب مشتریان استفاده کنید.۱۰- استراتژی نرخ تبدیلتکنیک هایی که شما برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان ثابت آینده به کار می گیرید، استراتژی های تبدیل نام دارند. به عنوان مثال، بهبود اسکریپت های فروش می تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد، یا نمایش نظرات مشتریان سابق که از خدمات شما راضی بوده اند، تقریباً همیشه نرخ تبدیل و فروش را بالا می برد.۱۱- مشارکت و همکاریمشارکت و همکاری در بازاریابی، توافقاتی شما با شرکت ها و سازمان ها دیگر در راستای افزایش فروش متقابل است. برای مثال اگر شما فروشنده ی سیم های گیتار هستید، همکاری با یک تولیدکننده یا سازنده ی گیتار که در حال حاضر از هزاران مشتری برخوردار است (و احتمالاً به سیم های جایگزین نیازمند خواهد بود)، استراتژی بسیار سودآوری است به همه ی اقلام و خدماتی که مشتریان قبل، بعد یا هم زمان با محصولات شما استفاده می کنند فکر کنید. بسیاری از شرکت هایی که این محصولات و خدمات را می فروشند، می توانند شرکای خوبی برای شما باشند. اسامی این شرکت ها را در طرح بازاریابی خود بنویسید و به یاد داشته باشید که با آن ها تماس بگیرید.۱۲- استراتژی ارجاعاتیک برنامه ی مؤثر و قوی ارجاعات مشتری احتمال موفقیت شما را بسیار بیشتر می کند. به عنوان مثال اگر هر یک از مشتریان، محصولات شما را به یک فرد دیگر معرفی کند، پایه ی مشتریانتان به طور مداوم رشد می کند بااین حال چنین رشد بالایی زیاد محتمل نیست، مگر اینکه یک استراتژی رسمی داشته باشید. به عنوان مثال جوایز یا امتیازاتی را برای مشتریانی که شما را به دیگران معرفی می کنند، در نظر بگیرید. درهرصورت، استراتژی خود را برای تشویق مشتریان، در این بخش بنویسید.۱۳- استراتژی افزایش قیمت معاملاتگرچه هدف اصلی شما از ارتباط برقرار کردن با مشتریان بالقوه، ثبات و امنیت فروش آتی است، ولی نباید قیمت معاملات را نادیده بگیرید قیمت یا هزینه ی معامله، یعنی پولی که مشتریان در زمان خرید به شما پرداخت می کنند، نقش مهمی در موفقیت شما بازی می کند. به عنوان مثال اگر متوسط هزینه ی تراکنش های مشتریان شما هزار تومان و متوسط هزینه ی تراکنش های رقیبتان ۱۵۰۰ تومان باشد، آن ها به ازای هر مشتری درآمدزایی و سودآوری بیشتری خواهند داشت. درنتیجه می توانند این سود را روی بخش تبلیغات خود سرمایه گذاری کنند و سهم شما را از بازار کاهش دهند چگونه می توانید هزینه ی معاملات را افزایش دهید؟ با افزایش قیمت محصولات؟ فروش بسته های ترکیبی محصولات؟ هر استراتژی خاصی را که به ذهنتان می رسد یادداشت کنید.۱۴- استراتژی حفظ مشتریاناغلب سازمان ها همه ی انرژی و وقتشان را روی جذب مشتریان جدید سرمایه گذاری می کنند، نه فروش بیشتر به مشتریان فعلی. ولی شما با استفاده از استراتژی های حفظ نظیر خبرنامه ها و برنامه های جلب وفاداری مشتری، می توانید در طول زمان فروش بیشتری به مشتریان فعلیتان داشته باشید و درآمد و سودتان را افزایش دهید.۱۵- پیش بینی های مالیدر آخرین بخش از طرح بازاریابی، همه ی هزینه ها و اطلاعات مالی بازاریابی خود را بنویسید. به عنوان مثال، هزینه هایی که باید برای تبلیغات بپردازید و درآمد احتمالی ناشی از فروش مشتریانی که با این تبلیغات جذب می کنید را یادداشت کنید. به همین ترتیب موازنه ی مالی استراتژی حفظ مشتریان را برآورد کنید گرچه پیش بینی های مالی شما ۱۰۰ درصد دقیق نخواهند بود، ولی می توانید با توجه به این نتایج پی ببرید که چه هزینه ها و استراتژی هایی، بازدهی بیشتری برای شما خواهد داشت. همچنین این با کمک این پیش بینی ها، می توانید هدف گذاری های بهتری برای شرکتتان داشته باشید تکمیل هر یک از این ۱۵ بخش، به تحقیق، تلاش و دقت نیاز دارد. اما زمانی که طرح بازاریابی شرکتتان را به خوبی توسعه دادید، متوجه می شوید که چه تأثیر ارزشمندی روی فروش و سود شما خواهد داشت.بیشتر بخوانید: درس های بازاریابی رویداد پرتاب فالکون هوی آموزش بازاریابی: تحلیل سودآوری مشتری معرفی کتاب هایی در رابطه با بازاریابی محتوا افزایش فروش با روش بازاریابی میکرو اینفلوئنسرها درس هایی از بازسازی برند در شرکت های موفق جهان